Crashing
Pete Holmes created and stars in this comedy series about a stand-up comic who learns that his wife is unfaithful, forcing him to reevaluate his life and make a move to the New York City comedy scene.
Artie Lange
An aspiring comic finds himself without a home after he catches his wife in a compromising position; Pete attempts to find solace at a New York comedy club, where he befriends cynical comedy legend Artie Lange.
While staying at T.J. Miller’s place, Pete has the unsettling experience of witnessing a comic who can’t “turn it off.” Hearing from his wife, Jessica, Pete and T.J. travel upstate to her yard sale, where Pete unexpectedly teams up with Jess’ new boyfriend, Leif, to get back a prized possession. After Jess voices her true feelings to Pete, the sale comes to a dramatic end.
When Pete's parents decide to come to New York for his mother's birthday, Pete begs Jess to come along and keep up the charade of their marriage; Pete faces a turning point.
Artie Lange invites Pete to be a guest on his podcast; Pete meets Sarah Silverman, who takes pity on him and invites him to stay with her and her collection of stray comedians; Pete is presented with a job opportunity.