The Road
S1, E2: Pete wallows in his new reality, but Artie Lange snaps him out of it with an offer: In exchange for a ride to Albany, Pete can be Artie’s opening act. Pete meets co-headliner T.J. Miller and attempts to save Artie from breaking his sobriety by getting between him and the temptations of an ardent fan.