Girls Boys
S2, E6: Hannah signs an e-book deal with a dauntingly tight deadline; Marnie plays hostess for Booth Jonathan's art party; Adam coaxes Ray to go on a Staten Island adventure; a depressed Jessa crashes with Hannah.