S1, E4: Ray, Abby, and the kids visit Bel Air Academy, hoping Bridget will get into the prestigious school, but the day is interrupted when Ray has to take care of a case at a Beverly Hills hotel. Mickey, Bunchy and Daryll drive out to Palm Springs to visit Mickey's ex-girlfriend, Claudette. Terry starts a romance with his nurse, Frances. Ray finds out that the murder investigation against Mickey has been shut down.