Barry Chapter Four: Commit ... to YOU
S1, E4: Barry finds that distancing himself from Fuches and the Chechens might be harder than he thought; Sally is dismayed to learn that an audition arranged by a prospective agent has strings attached; Gene promises Moss a bombshell, but only over dinner.