Barry
Bill Hader stars as a depressed, low-rent hitman from the Midwest who falls in love with acting while on a job in LA in this series.
Chapter One: Make Your Mark
Barry, a disillusioned hit man, is sent to Los Angeles to kill an aspiring actor who is having an affair with a Chechen mob leader's wife; after following his target to an acting class, Barry becomes inspired to begin a new life with the students.
Chapter Two: Use It
In the wake of shocking news, Gene encourages his students to channel their feelings into their work; resolved to quit his job and put the past behind him, Barry tries not to get pulled back in by Fuches and the Chechens.
A frustrated Barry misses an acting class to honor an obligation; detectives Moss and Loach try to piece together a murder puzzle; Sally is thrown for a loop during an audition; the Chechens rejoice when a legendary assassin arrives.
Barry finds that distancing himself from Fuches and the Chechens might be harder than he thought; Sally is dismayed to learn that an audition arranged by a prospective agent has strings attached; Gene promises Moss a bombshell, but only over dinner.
Barry looks to hit the reset button with Sally, but a scene from "Macbeth" triggers a reaction that pushes them farther apart; Moss moves to interrogate members of Gene's acting class after a shooting video surfaces.
Barry tries to fly solo at a remote airstrip, but Taylor still wants in; Vacha looks to exact revenge on the man who killed his brother, despite Pazar's orders; Moss tries to end her association with Gene; Sally lobbies for a major acting challenge.