Barry Chapter Three: Make the Unsafe Choice
S1, E3: A frustrated Barry misses an acting class to honor an obligation; detectives Moss and Loach try to piece together a murder puzzle; Sally is thrown for a loop during an audition; the Chechens rejoice when a legendary assassin arrives.