Barry Chapter One: Make Your Mark
S1, E1: Barry, a disillusioned hit man, is sent to Los Angeles to kill an aspiring actor who is having an affair with a Chechen mob leader's wife; after following his target to an acting class, Barry becomes inspired to begin a new life with the students.