S1, E2: Rachel and Sarah head to Goondawindi, lured by the chance to win a coveted meat tray and a glimpse of Trent, the star of TV's "Outback Trent;" but the event is a sham by the locals to lure Rachel to Goodawindi for much more sinister purposes.