The Office Dwight Christmas
S9, E9: When the party planning committee drops the ball on the annual Christmas party, Dwight gets everyone to celebrate with a traditional Schrute German Christmas. Darryl fears Jim has forgotten his promise to take him along to the new job in Philadelphia. Meanwhile, Pete teaches Erin about his favorite movie Die Hard.