Females Only
S3, E1: Season Three Premiere. Reeling after a nasty run-in with Natalia at Ray's new coffee & pizza place, Hannah and a reluctant Adam host dinner at their apartment with Marnie, who is living at home in New Jersey and still raw from her breakup with Charlie, and Shoshanna, who is alternating nights of sexual freedom with academia after her breakup with Ray.