Ray Donovan Goodbye Beautiful
S4, E9: The head of the Russian mob wants to find out what happened to Belikov; Sonia and her daughter take refuge at the Donovan's; Avi and Lena question Ray's loyalty to Sonia; Mickey returns to Primm to search for stolen money and Sylvie.