Greece Lightning / Leave the Busting to Us
S1, E17: Greece Lightning: Phineas and Ferb recreate a chariot race after learning about ancient Greece at the museum. Leave the Busting to Us!: Phineas and Ferb come up with a white water rafting ride, while Candace enlists a reality show to help her bust them!