True Blood I Smell a Rat
S3, E10: A reluctant Bill warns Sookie about the dangers she will face. Jesus is intrigued by the mysterious qualities of V. Sam's recent fit of rage triggers dark memories. Eric takes precautions and fulfills a wish; Arlene turns to Holly for help with a pressing problem; Jason deals with the unexpected, both with Tara and Crystal; Jessica is torn between Tommy and Hoyt. After communing with Talbot, Russell promises to extract vengeance on his enemies.