Fresh Off the Boat King in the North
S4, E19: Honey plans a relaxing vacation before the baby arrives, but Jessica turns the trip into a quest to get Stephen King to endorse her novel; Louis scrambles to make Grandma Huang feel welcome; Eddie and Nicole rebel against the school's dress code.