S2, E3: Ray and Abby are eager to get Bridget into her dream school, but Ray's fractured relationship with movie producer Stu Feldman stands in their way. Mickey has a date with his old flame, Claudette - but first he has to find a way around Mr. Keith, his new parole officer. Kate McPherson heads to the Fite Club to try and get information out of Terry.