Alias Mirage
S4, E18: Sydney is shocked when she discovers that Jack is terminally ill -- and that he chose not to tell her. Meanwhile, Nadia's orphanage caregiver, Sophia (Sonia Braga, "American Family," "Kiss of the Spider Woman"), continues her convalescence at Sydney's apartment. Michael McKean ("Best in Show," "This is Spinal Tap," "Laverne & Shirley') guest stars as Jack's doctor.