Ray Donovan New Birthday
S1, E7: Ray forbids Bridget from seeing Marvin but she visits him anyway and has a frightening encounter. Meanwhile, Ray flies to Boston to search for Sully. Abby and Deb commiserate over drinks and get themselves into trouble. Frank tries to shut down Van Miller's investigation. Mickey manipulates Sean into working with him on a movie project.