Alias No Hard Feelings
S5, E15: Sydney must stay undercover and partner with Sark to track down Rambaldi's final clue before Prophet Five finds it. Meanwhile, Vaughn sees daughter Isabelle for the first time, and Rachel discovers Tom's secret.