Pandora
S4, E15: Sydney learns devastating news from her aunt, Katya Derevko (Isabella Rossellini), about her mother Irina's death. Meanwhile, Vaughn becomes a rogue agent when he steals a device to use as a bargaining tool in order to learn the truth about his father, and Marshall questions Jack's health. Joel Grey (Broadway's "Wicked," "Cabaret") makes a guest appearance.