Pilot Home Improvement
S1, E1: After Jill explicitly tells Tim not to touch the dishwasher, he breaks it in an attempt to make it more powerful; more of a "man's" dishwasher. Jill has a job interview, but she doesn't get it and when Tim tries to comfort her, he only makes matters worse. After talking to Wilson, Tim tries again and succeeds.