Ř2, D11: Do města přijíždí Dreova nejlepší kamarádka z dětství Gigi Franklinová a Bow si připadá jako vedlejší postava, kdykoli jsou spolu. Děti se mezitím vždy těší na návštěvu tety Gigi a během jejího pobytu se inspirují k natočení videoklipu a stanou se hvězdami YouTube.