Black-ish R-E-S-P-E-C-T
S4, E14: Dre and Bow confront gender biases of their own after finding out that Junior and Zoey have become sexually active; Ruby is hurt when she finds out that Jack and Diane have been hanging out with a friend's grandmother after school.