Taste the Nation With Padma Lakshmi The All American Wiener
S1, E2: Many think hot dogs, hamburgers and pretzels are quintessentially American, but their origins are actually German; in Milwaukee, Padma meets descendants of early German immigrants who hold onto their heritage by celebrating and reclaiming it.