Criminal Minds The Crossing
S3, E18: Morgan, Prentiss, Reid and J.J. attempt to stop a stalker before he gets close to the woman who is the object of his affection. Meanwhile, Hotch and Rossi consult on a murder case to determine if a wife who killed her husband can claim battered-woman syndrome.