Beyond The Hour of the Wolf
S1, E7: Holden works on controlling his abilities while on a road trip with Charlie; Shoemacher tasks Yellow Jacket with bringing Holden to Hollow Sky by any means necessary; Luke looks for answers to explain Holden's erratic behavior.