Raising Hope The Last Christmas
S3, E10: Like the Mayans, Virginia is convinced that the world is going to end on December 21, 2012, so she uses her extreme couponing skills to stock up on supplies and forces the family to train for the apocalypse. Meanwhile, Jimmy is determined to give Hope the best Christmas he can, since it will likely be the first one she remembers and Maw Maw tries to knock a few more items off her bucket list before the end of the world.