Glee The Substitute
S2, E7: When Mr. Schuester gets sick, a substitute teacher (guest star Gwyneth Paltrow) takes over his Spanish class and the glee club, and winds up winning over the whole New Directions clan. Meanwhile, when Sue fills in for Principal Figgins as McKinley’s top dog, she tries to flex her power on campus. Musical performances include “Conjunction Junction”, “Forget You”, “Nowadays/Hot Honey Rag” and “Singing In The Rain/Umbrella”.