Alias There's Only One Sydney Bristow
S5, E12: In the milestone 100th episode of the award-winning spy drama, Sydney's maternity leave is cut short when she learns that Will (Bradley Cooper, "Failure to Launch", "Wedding Crashers",) has been abducted by her nemesis, Anna Espinosa (Gina Torres). Meanwhile, Sloane finds himself one step closer to obtaining the cure for daughter Nadia.