Bosch Tunnel Vision
S5, E5: Bosch continues his hunt for the pharmacy killers; Edgar confronts possible suspects in Gary Wise's murder; hoping to rattle some cages, Bosch pays a surprise visit to an old nemesis; Chief Irving considers a run for mayor.