Elementary Up to Heaven and Down to Hell
S4, E15: When Watson runs into Gregson and his girlfriend (Virginia Madsen), a former NYPD officer, she accidentally causes problems in their relationship; a woman who willed her considerable estate to a beloved dog is murdered.