Written in the Stars
S9, E14: Phil thinks that Gloria is upset at Jay for dropping the ball on Valentine’s Day, so he convinces Jay to spice things up with a little role playing that doesn’t go off as planned. Meanwhile, Mitch and Cam may have unwittingly ruined Luke’s Valentine’s Day date and are forced to make things right.