Camo Sharks
Can sharks change color at will to enhance their predatory abilities? Through groundbreaking experiments, revered shark biologists answer this evolutionary question. Shark scientists Dr. Ryan Johnson and PhD Candidate Gibbs Kuguru hope to capture real-time pigmentation changes to understand how these apex ocean predators manipulate their skin’s dermal cells to activate camouflage.