Sky Sharks
If you go down to the beach today, you could get a big surprise! Drones are revolutionizing everything that we thought we knew about sharks. And the biggest surprise? That many sharks live closer to our shores than we might like to imagine. It’s time to look behind you. The ocean’s top predator could be much closer than you think!