Ocean's Thirteen
Danny Ocean (George Clooney) and his gang hatch an ambitious plot for revenge after ruthless casino owner Willy Bank (Al Pacino) double-crosses Reuben Tishkoff, Danny's friend and mentor. First, Ocean's gang plan to hit Bank in the paycheck by reversing the precept that the house always wins. Next, they will deal a crushing blow to Bank's ego by ruining his reputation as the only hotelier to earn the Royal Review's Five Diamond Award for each of his properties.