A Loud House Christmas
Lincoln Loud gears up for the ultimate Christmas, until he finds out that most of his sisters have plans to be elsewhere for the big day. Determined to remind his family that they all need to be together, Lincoln and his best friend, Clyde McBride, embark on a mission to preserve the holiday traditions.