The Loud House
Ever wonder what it’s like to grow up in a big family? Eleven-year-old Lincoln Loud gives viewers an inside look at how to survive the chaos of a huge household, especially as the only boy with ten sisters!
Left in the Dark/Get the Message
Lincoln must beat each of his sisters to the couch in order to watch the finale of his favorite show; Lincoln leaves a scathing voicemail on Lori's phone, and quickly realizes that he must erase it before she hears it.
Lincoln must care for the class tarantula; Lincoln decides to go on strike until someone will swap chores.
Lincoln has to get his sisters out the door so he can be on time for school; Lincoln holds the deciding vote for the family vacation.
Lincoln has a plan to get the best seat in the car for a long road trip; Lincoln needs to prove he is mature so he can sit at the adult table.
Finally tired of doing favors for Lori to get rides, Lincoln decides to help Leni pass her driver's test; Lincoln and nine of his sisters work as a team to thwart the tyranny they face with Lori as their babysitter.