Timmy Turner is an average kid — sort of. He's an only child with oblivious parents. But luckily he has Cosmo and Wanda, his wacky fairy godparents who help him hide from his evil babysitter Vicky, do his homework, see what it's like to be grown up for the day, and more. Cosmo and Wanda are always ready to make everything better . . . or not!
Bad Heir Day / Freaks and Greeks
Crocker wants an heir to his supposed "fortune and fame." Poof coincidentally ends up in his care and Crocker is set for life. / Timmy destroys Mt. Olympus and now all the Greek gods pay him a visit seeking revenge.
Mice-Capades / Formula for Disaster
Poof has been watching too much of a classic, yet violent "cat & mouse" cartoon. He innocently turns Timmy and Vicky into "Cheesy and Sleazy" and all mayhem breaks loose. / Poof won't take his medicine and Crocker won't take any more of Timmy's "F's."