Paradise Hills
THE HUNGER GAMES meets THE STEPFORD WIVES in this empowering and gorgeous dystopian fantasy starring Emma Roberts (American Horror Story), Milla Jovovich (The Fifth Element, Resident Evil franchise) and Awkwafina (The Farewell). On an isolated island, Uma (Emma Roberts) wakes up to find herself at Paradise Hills, a facility where high-class families send their daughters to become perfect versions of themselves. The facility is run by the mysterious Duchess (Milla Jovovich) where calibrated treatments revolve all physical and emotional shortcomings within two months. The outspoken Uma finds solace and friendship in other Paradise Hills residents -- Chloe (Danielle McDonald), Yu (Awkwafina) and Amarna (Eiza Gonzalez). But Uma soon realizes that lurking behind all this beauty is a sinister secret. It's a race against the clock as Uma and her friends try to escape Paradise Hills before it consumes them all.