Practical Magic
If a broom falls, company is due. When a circle rings the moon, trouble looms, Should you misplace your broom, sorry; a hand vac can't be usedin an exorcism rite. Fun and excitement abound in the Owens family of wily witches. One problem, though: the men the Owens women fall in love with are doomed to an untimely death. Sandra Bullock and Nicole Kidman bring a sparkling screen magic to Practical Magic, adapted from Alice Hoffman's bestseller and directed by Griffin Dunne (Addicted to Love). They play Sally and Gillian Owens, sisters hexed by a centuries -old curse...and coping with a witches brew of events involving a possible love match (Aidan Quinn) for one, a zombie (Goran Visnjic) for the other and a need to resume the age-old witchcraft taught by two doting Owens aunts (Stockard Channing and Dianne Wiest). Sit for a spell and enjoy.