Pride and Prejudice and Zombies
In the 19th century, a mysterious plague turns the English countryside into a war zone. No one is safe as the dead come back to life to terrorize the land. Fate leads Elizabeth Bennet (Lily James), a master of martial arts and weaponry, to join forces with Mr. Darcy (Sam Riley), a handsome but arrogant gentleman. Elizabeth can't stand Darcy, but respects his skills as a zombie killer. Casting aside their personal differences, they unite on the blood-soaked battlefield to save their country.