Connected
Young Katie Mitchell embarks on a road trip with her proud parents, younger brother and beloved dog to start her first year at film school. But their plans to bond as a family soon get interrupted when the world's electronic devices come to life to stage an uprising. With help from two friendly robots, the Mitchells must now come together to save one another -- and the planet -- from the new technological revolution.