The Nun
When a young nun at a cloistered abbey in Romania takes her own life, a priest with a haunted past and a novitiate on the threshold of her final vows are sent by the Vatican to investigate. Together, they uncover the order's unholy secret. Risking not only their lives but their faith and their very souls, they confront a malevolent force in the form of a demonic nun.