Death to Smoochy
Randolph Smiley (Robin Williams) had it all. As Rainbow Randolph, star of children's TV, there was a Manhattan penthouse, billboard on Times Square, cars, boats ... and bribes from stage parents to put their kids on his program. Busted and reviled, Randolph is a star no more. Enter Sheldon Mopes (Edward Norton) and his alter ego Smoochy, a puffy, fuscia rhinoceros. Kids love Smoochy's innocence and unrelenting ethics. Now Smoochy has the penthouse, billboard and smooth-talking agent (Danny DeVito). But Sheldon quickly learns that children's television is a dangerous, backstabbing world--but his biggest problem is Rainbow Randolph, who, broke and homeless, has sworn Death to Smoochy.