Waiting
Always remember the cardinal rule of eating out: Never mess with people who handle your food! Ryan Reynolds (Van Wilder), Anna Farris (the Scary Movie series) and Justin Long (Dodgeball: A True Underdog Story) star in this hilarious comedy about the band of mischievous waiters, waitresses and cooks just waiting to show guests how extraordinary the service at ShenaniganZ restaurant can be.