The Rescuers Down Under
Cody (Adam Ryen), a boy living in the Australian outback, frees a rare golden eagle from a trap. When an evil poacher (George C. Scott) kidnaps Cody to catch the eagle, a group of local animals contacts the Rescue Aid Society in New York City, who assign their top mice, Bernard (Bob Newhart) and Bianca (Eva Gabor), to the case. To save Cody and the eagle, the agents fly to Australia on a clumsy albatross (John Candy) and enlist the help of an adventurous kangaroo rat (Tristan Rogers).