After surviving a bloody fight with powerful gangsters, rookie Jakarta cop Rama thinks he can resume a normal life. However, his exploits during that fateful incident have attracted the attention of criminals even more deadly than the last. His family at risk, Rama has no choice but to go undercover. He gets himself thrown in prison, where he befriends the son of a prominent crime kingpin. Rama must lay his own life on the line to finally destroy the criminal empire.