Firebuds
Car in a Tree / Dalmatian Day
The Firebuds must save Piston after he gets stuck in a tree; the Firebuds have to round up four loose dalmatian puppies at the fire station open house.
Iggy and Rod find themselves in need of The Buds' help when a storm causes a blackout; Flash discovers lizard eggs but must calm down to take them to a reptile sanctuary.
Bo fails to watch a young wee-hicle, and they both end up stuck on a raft in the creek; Piston must overcome his fears of mythical monster trucks to save his lost friends.
When the Gearbox Grove's 100th Van-iversity cake is stolen by Wayne and Wiley Riley, the Firebuds must rescue it. Piston tries to learn carkour to impress his hero.
Violet tries to rescue her hero's kitten from a tall jump ramp; Bo and Flash go out and look for rescues after a storm lifts.