Brother vs. Brother
Two brothers go against each other as they each mentor home improvement experts for a prize.
A Tale of Two Kitchens
With one win already under his belt, Jonathan decides to go super big with his kitchen reno; Drew takes the opposite approach and embraces style over size; guest judges Maureen McCormick and Dan Vickery choose between the two vastly different spaces.
Jonathan creates the ultimate dwelling unit and office space while Drew struggles to build his wellness wing; guest judge Breegan Jane selects the winner, where the prize is a custom superhero suit and movie poster photo shoot.
Drew must make some hard budget decisions with his en-suite bathroom, and Jonathan runs into a renovation snag that could cost him the challenge and the entire competition; Jasmine Roth guest judges, and the winner visits the famous La Brea Tar Pits.
Jonathan and Drew's Los Angeles competition draws to a close as they renovate their outdoor spaces; in the end, the brother whose home sells for the most profit earns the victory and donates his winnings to charity.