Brotherhood
Mark 8:36
Tommy Caffee's brother returns from being on the lam; Tommy's wife, Eileen, deals with her demons via drugs and alcohol.
Tommy draws closer to Judd Fitzgerald; Eileen's lover breaks things off; Michael struggles with the changes in The Hill.
Freddie and Michael clash over a softball tournament; Tommy must balance his loyalty; Rose loses her job.
A shooting involves Declan; Tommy pays back a loan; Mary Rose gets caught; Eileen's drug use intensifies and she is arrested for erratic behavior.